Secretaresse

Heerenveen
0,4 fte
Secretaresse
Voor Knooppunt Heerenveen zijn wij, zo spoedig mogelijk, op zoek naar een enthousiaste Secretaresse. 
Nieuw

Over de functie

Ben jij een proactieve en gestructureerde secretaresse met een hands-on mentaliteit? Heb je behoefte aan een dynamische werkomgeving en steek je graag je handen uit de mouwen om een bijdrage te leveren aan het verbinden van het onderwijs en het bedrijfsleven van de gemeente Heerenveen? Wil je vanuit jouw kennis en ervaring ons team verder helpen in onze (professionele) ontwikkeling? Dan zijn wij op zoek naar jou!

Wat ga je doen?

  • Je ondersteunt de projectleider van Knooppunt met het organiseren van events rondom het verbinden van onderwijs met het bedrijfsleven;
  • Je onderhoudt contacten met de managementassistenten van de bestuursleden van Knooppunt en de secretariële ondersteuning van de onderwijslocaties en bedrijven in Heerenveen;
  • Je bereidt agenda’s voor en zorgt voor het versturen van (vergader)stukken en verzorgt de notulen van deze overleggen;
  • Je bent gastheer/gastvrouw bij de bijeenkomsten van Knooppunt;
  • Je ondersteunt de projectleider met diverse hand- en spandiensten.

Wat vragen wij?

Ervaring met agendabeheer en administratieve applicaties is wenselijk. Je hebt goede kennis van Office-applicaties. Je kunt acteren op een mbo of mbo+ werk- en denkniveau.
Je bent integer, zelfstandig en initiatiefrijk, klant- en kwaliteitsgericht en communicatief vaardig, zowel mondeling als schriftelijk. Je bent het gezicht binnen de organisatie van Knooppunt en naar buiten. Wij zoeken iemand met goede organisatorische vaardigheden en oog heeft voor detail, in verband met de jaarlijks terugkerende evenementen die worden georganiseerd.

Over ons

Over Knooppunt:

Het verbinden van onderwijs, ondernemers en overheid binnen regio Heerenveen.

Het kwalitatieve doel van Knooppunt Heerenveen is om jonge talenten te inspireren en te binden door het onderwijs en de ondernemers dichter bij elkaar te brengen. Zodat kwaliteit in de omgeving behouden zal worden. Hierdoor ontstaat er inspirerend en praktijkgericht onderwijs waar leerlingen en studenten kunnen leren en werken. Knooppunt gaat over leren, van elkaar en naar alle partijen binnen het onderwijs en bedrijfsleven.

Knooppunt is hierin aanjager, makelaar, organisator en middelpunt voor deze samenwerking tussen onderwijs en de ondernemer. Van zowel het onderwijs als het bedrijfsleven wordt tijd en ruimte gevraagd om op basis van de praktijk vanuit het bedrijfsleven te kunnen werken aan inspirerend en praktijkgericht onderwijs.

Door deze samenwerking komen docenten meer op de werkvloer van bedrijven en vormt zich meer praktijkgericht onderwijs met daarbij behorende gastlessen, opdrachten en challenges. Dit heeft tevens een positief effect op het leefklimaat binnen het bedrijf; denk aan een leven lang ontwikkelen.

Wat bieden wij?

  • een jaarcontract voor 0,4 fte met uitzicht op een vast dienstverband. De inschaling is afhankelijk van kennis en ervaring, schaal 6 cao vo;
  • een afwisselende functie in een dynamische organisatie;
  • ruimte voor persoonlijke ontwikkeling;
  • arbeidsongeschiktheidsverzekering (Loyalis);
  • een aantrekkelijke werkomgeving met professionele, leuke collega’s, prettige werksfeer en goede begeleiding;
  • de schoolvakanties veelal vrij

Aantal fte’s

0,4 fte.

Startdatum

Zo spoedig mogelijk.

Contactpersoon vacature

Voor meer informatie over de inhoud van de functie kan contact worden opgenomen met Willeke Hoogma, bereikbaar via emailadres whoogma@ogmf.nl
of via telefoonnummer 06-1367 6086.

Wil je solliciteren?
Dat kan via onderstaande button 'Direct Solliciteren.
Wij ontvangen je CV en motivatiebrief t.a.v. mevrouw Hoogma graag samengevoegd
in één bestand.

De vacature sluit op maandag 21 oktober 2024. De gesprekken zullen op 23,24 en 25 oktober gepland worden.

Acquisitie n.a.v. deze vacature wordt niet op prijs gesteld.

Publicatiedatum

09-10-2024

Contactpersoon

Tynke Akkerman

Secretaresse

Stap 1. Je komt solliciteren

Je kunt direct solliciteren op een vacature, door op de Solliciteren-button te klikken bij onze vacatures. Je krijgt een sollicitatieformulier te zien, waarin wij jou een aantal vragen stellen om je in te schrijven én om jouw sollicitatie in behandeling te kunnen nemen. Graag ontvangen we je CV en motivatiebrief in één bestand.

Tevens kun je aanvinken dat je onze voorwaarden accepteert (hiermee zorgen wij ervoor dat je privacy gegevens veilig worden bewaard) én dat je ermee akkoord gaat, dat wij jouw gegevens maximaal 12 maanden bewaren in ons bestand. Als laatste typ je de opgegeven beveiligingscode in.
Vervolgens krijg je automatisch een bevestiging via de mail, dat wij je sollicitatie hebben ontvangen.
Wij nemen je sollicitatie zo spoedig mogelijk in behandeling en informeren je verder over het vervolg van de procedure.

Stap 2. We kijken of je bij ons past

Het mobiliteitscentrum Pompeblêd bekijkt je sollicitatie en als je aan de gevraagde eisen voldoet, sturen we je CV en motivatiebrief door naar de desbetreffende school (vacaturehouder).
De kandidaten, die niet worden doorgestuurd, ontvangen hierover een bericht van het mobiliteitscentrum.

Stap 3. Je komt op gesprek

De vacaturehouder maakt een selectie uit de doorgestuurde sollicitaties en nodigt een aantal kandidaten uit voor een kennismakingsgesprek. De kandidaten, die niet worden uitgenodigd, ontvangen hierover bericht vanuit het mobiliteitscentrum.
Na het eerste gesprek volgt er soms nog een tweede gesprek. Wanneer je na het eerste gesprek bent afgewezen, dan neemt de vacaturehouder contact met je op om de afwijzing toe te lichten.

Stap 4. Je krijgt een aanbod

Gefeliciteerd! Je bent aangenomen. Vanuit de school worden er verdere afspraken gemaakt rondom jouw contract.

Stap 5. Welkom bij de POMPEBLÊD scholengroep

Je bent akkoord met de arbeidsvoorwaarden en je hebt jouw contract ondertekend.
Welkom bij de POMPEBLÊD scholengroep!

Meer informatie?

Wil je meer informatie over een vacature of heb je een andere vraag? Neem dan contact met één van ons op via onderstaande contactmogelijkheden.

Alice Bosma
Ma./ di./ wo.
08.30 - 17.00 uur
06 - 4907 5444
info@pompebled.nl 

Tynke Akkerman
Di./ wo. 09.00 - 17.00/
do. 08.30 - 17.00 uur
06 - 2274 3938
info@pompebled.nl           

 

 

 

 

Pompebled gebruikt cookies om bepaalde voorkeuren te onthouden en vacatures af te stemmen op je interesses.